Your cart

Groene Recepten Ontbijt & Brunch Smoothies, Juices & Drinks

Zomerse Kersen Smoothie

Summer Cherry Smoothie

Om te zeggen dat de afgelopen weken een wervelwind zijn geweest is nogal een understatement. De hoeveelheid reisjes stapelen zich op, evenals de hoeveelheid e-mailtjes in mijn inbox, coaching afspraken, samenwerkingen en een aantal dingen waar ik je nog niets over mag vertellen. Dus ja, mezelf gezond houden kan dan een uitdaging zijn.

Tijdens dit soort drukke periodes is het zo makkelijk om het verse koken te laten varen en snel een makkelijke hap te maken (lees: glutenvrije zonnebloempitten brood met een geplette avocado). Wie herkent zich hierin?

Ongeacht hoe druk ik ben is er gelukkig altijd nog het ontbijt. De perfecte gelegenheid waar ik voor mezelf een verse smoothie kan maken en mijn lichaam kan voeden met al het goeds dat fruit te bieden heeft.

Deze Zomerse Kersen Smoothie is zo gemaakt, gezond en lekker! Je hebt slechts twee ingrediënten nodig: verse kersen en bevroren bananen. Dit recept is de perfecte snack of een gezond ontbijtje!

Plaats de bevroren bananen in de blender, samen met de verse ontpitte kersen. Blend tot een gladde en romige smoothie en geniet. Je hebt geen notenmelk of water nodig, alleen deze twee ingrediënten.

Oorspronkelijk was ik van plan om ook wat bladgroente toe te voegen (en dat kun je zeker doen!), maar ik hoop dat je het niet al te erg vindt dat ik geen groen hebt toegevoegd omdat ik deze prachtige mooie roze kleur wilde behouden? :)

Deze Zomerse Kersen Smoothie is:

✔️Snel

✔️Zoet

✔️Makkelijk

✔️Gezond

✔️Heerlijk

Summer Cherry Smoothie

Welke andere smoothie smaken maak jij? Deel je ideeën met mij!

Zomerse Kersen Smoothie
 
Prep time
Cook time
Total time
 
Deze Zomerse Kersen Smoothie is zo gemaakt, gezond en lekker! Je hebt slechts twee ingrediënten nodig: verse kersen en bevroren bananen. Dit recept is de perfecte snack of een gezond ontbijtje!
Author:
Recipe type: smoothie, ontbijt, snack
Cuisine: veganistisch, vegan, plantaardig, gezond, suikervrij, glutenvrij, zuivelvrij,
Serves: 2
Ingredients
  • 2 koppen (200 gram) donkere zoete ontpitte kersen
  • 3-4 bevroren bananen
  • Optionele toppings:
  • Gedroogde of verse kersen
  • Kokosnoot vlokken
  • Gehakte amandelen
  • Chia zaden
Instructions
  1. Blend alle smoothie ingrediënten in een krachtige blender tot een gladde massa.
  2. Giet in een kom en geniet!
Notes
Voel je vrij om een handvol van je favoriete groene bladgroente toe te voegen zoals spinazie

photos by the green creator (c) (copyright)

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply
    Charelle
    juli 2, 2016 at 8:52 am

    Jaaaa er liggen hier nog héél veel kersjes in de koelkast, dus dit wordt sowieso mijn snack vanmiddag! ^^

    • Reply
      Bianca
      juli 2, 2016 at 12:39 pm

      Oh lekker! Enjoy!! xx

    Leave a Reply

    Rate this recipe:  

    Lees vorig bericht:
    My experience with bellicon
    Mijn ervaring met bellicon

    Als je me op Snapchat (the green creator) volgt, dan heb je vast opgemerkt dat ik vaak dansend sta te...

    Sluiten